Vanligvis vil CTRL + + tastene kunne brukes for å øke størrelsen, og CTRL + - for å redusere den.
Har du hjul på musen, kan du bruke CTRL sammen med hjulet for å justere størrelsen. På Mac kan du bruke CMD + + og CMD + -.
Uke | Startdato | Sluttdato | Frist | Sted | Språk |
---|---|---|---|---|---|
På forespørsel | - | - | Hele landet, Hele landet | Norsk |
Uke: |
Startdato: På forespørsel |
Sluttdato: - |
Frist: - |
Sted: Hele landet, Hele landet |
Sted: Hele landet, Hele landet |
Språk: Norsk |
Trykk her for mer info |
Lukk |
Bedriftens omdømme er en refleksjon av dens identitet, og på kurset lærer du om forutsetninger og hvordan identiteten kan utvikles og formes. Kurset gir deg et bevisst forhold til hvordan omdømmet endres, kunnskap om omdømmets forutsetninger og ledelsesperspektiver, samt praktiske verktøy for å lykkes med omdømmebygging. Kurset passer for bedriftsledelse, avdelingsledere, ansatte og styrerepresentanter.
Kurset gjennomføres med teori og praktiske oppgaver.
Kursinnhold:
Del 1: Hva innebærer det å bygge et omdømme – og hvilken verdi representerer det? Hva påvirker omdømmet? Ledelsetema, forankring og forutsetninger for å kunne jobbe aktivt med omdømmet.
Hva er oppfatninger og hva er virkelighet? De ulike problemstillingene mellom oppfatninger og virkelighet. Bedriftens verdier i fokus ved omdømmebygging.
Del 2: Praktisk omdømmebygging – kjernen i omdømmet og hvordan kommunisere det? Omdømmets operasjonelle sider og de viktigste dimensjonene. Forankring, verdier, identitet og kommunikasjon. Omdømmet som driver for positiv kundeadferd.
1 dag heltid eller 2 dager deltid etter avtale
Ledere, mellomledere, ansatte, styremedlemmer
Se flere kurs fra Fossekall AS (1)
5 Kurs i Bedriftsinterne coachingkurs